ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ arrow ΔΙΑΦΟΡΑ arrow ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ arrow Το βαμβάκι 1η προτίμηση των καταναλωτών και κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού
no module

 
ΜΕΝΟΥ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΚΟΑ ΒΑΜΒΑΚΟΣ
ΝΕΑ ΚΑΠ ΑΠΟ ΤΟ 2006
ΤΙΜΕΣ ΒΑΜΒΑΚΟΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΛ/ΡΓΕΙΑΣ
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
ΑΡΘΡΑ-ΑΠΟΨΕΙΣ
ΔΙΑΦΟΡΑ
Agro ΒΟΥΛΗ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ NEWS
Για να λαμβάνετε το Cotton-net.gr "NEWS" με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, συμπληρώστε στο πεδίο το email σας: Μάλιστα, επιθυμώ να εγγραφώ στον κατάλογο διευθύνσεων του Cotton-net.gr
ΚΑΙΡΟΣ
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
ΚΛΙΚ ΕΔΩ...
Στα αγαπημένα
Αρχική σελίδα
ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ
Εχουμε 17 φιλοξενούμενους σε σύνδεση
Το βαμβάκι 1η προτίμηση των καταναλωτών και κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού Εκτύπωση E-mail
27 03 2020

Το βαμβάκι 1η προτίμηση των καταναλωτών και κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού

Η απάντηση στο COVID-19 αλλάζει τον αμερικανικό τρόπος ζωής. Το κοινωνικό «αποστασιόμετρο», η εργασία εξ αποστάσεως όταν είναι αυτή δυνατή, και η μετατόπιση της εκπαίδευσης από τα δημόσια σχολεία στο σπίτι, η διαβίωση στα σαλόνια και τα τραπέζια της κουζίνας είναι μεν περίεργο, αλλά είναι ο νέος «φυσιολογικός» τρόπος ζωής.

Για την καλύτερη κατανόηση των επιπτώσεων της πανδημίας στις καταναλωτικές συνήθειες και συμπεριφορές, η Cotton Incorporated έθεσε μια σειρά ερωτήσεων σε 500 Αμερικανικούς καταναλωτές μέσω μιας ηλεκτρονικής έρευνας στις 20 Μαρτίου 2020.

Οι απαντήσεις τους δεν προκάλεσαν έκπληξη.

Η πλειοψηφία των καταναλωτών ανησυχεί ιδιαίτερα. Μερικοί ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στις διαδικτυακές αγορές, δίνοντας μεγαλύτερη προσοχή στις ειδήσεις, ξοδεύοντας περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από τα τρόφιμα μέχρι την ένδυση.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 66% των καταναλωτών λένε πως «φοβούνται πολύ αυτές τις μέρες», σε μεγαλύτερο ποσοστό στις γυναίκες (72%) από τους άνδρες (57%).

Η προσωπική ανησυχία αυξάνεται όσο αυξάνεται η ηλικία, με την πλειοψηφία (56%) των καταναλωτών ηλικίας των 45 ετών και άνω να ισχυρίζονται ότι ανησυχούν πολύ για την τρέχουσα πανδημία, ακολουθούμενη από τις ηλικίες 25-44 (40%) και έπονται οι ηλικίες 14-24 (18%).

Ως αποτέλεσμα της κρίσης, το 71% των καταναλωτών λένε ότι παρακολουθούν περισσότερη τηλεόραση. Το 67,2% λέει ότι παρακολουθούν περισσότερο ειδήσεις, το 62,8% ισχυρίζονται ότι φορούν συχνότερα πιο άνετα ρούχα και το 52,4% λέει ότι τρώει περισσότερα τρόφιμα.

Επίσης, σύμφωνα με τις απαντήσεις στην έρευνα, το 35,8% των καταναλωτών δαπανούν περισσότερα ή σημαντικά περισσότερα χρήματα από ό, τι πριν από την κρίση, με το 30,4% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι δαπανούν περίπου τα ίδια χρήματα και λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (33,9%) ισχυρίζονται ότι ξοδεύουν λιγότερα χρήματα.

Όταν ρωτήθηκαν αν δαπανούσαν περισσότερα, λιγότερο ή περίπου τα ίδια χρήματα, στο ίδιο χρονικό διάστημα για αγορές online, οι περισσότεροι καταναλωτές (46,1%) δήλωσαν ότι οι ηλεκτρονικές αγορές τους ήταν περίπου ίδιες με αυτές πριν από την κρίση. σχεδόν το 32% ισχυρίστηκε ότι αγόραζε περισσότερο ηλεκτρονικά. και το 14,5% απάντησαν ότι ψωνίζουν λιγότερο.

Οι online αγορές θεωρούνται "ασφαλέστερες" στο 58,9% των ερωτηθέντων.

Πέρα από την πρακτικότητα, το 46,2% των καταναλωτών ανέφερε πως με τις online αγορές έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο ως λόγο αύξησης των online αγορών καθώς επίσης πως περισσότεροι από τους μισούς (56,3%) των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι οι ηλεκτρονικές αγορές είναι "διασκεδαστικές".

Με τις απαντήσεις τους οι καταναλωτές αποκαλύπτουν πως διαθέτουν περισσότερα χρήματα σε παντοπωλεία (57%), οικιακές προμήθειες όπως το χαρτί υγείας και τα είδη καθαρισμού (47,6%), ηλεκτρονικές υπηρεσίες (26%), και για delivery παράδοση τροφίμων (26%).

Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για τα φυσικά και άνετα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα

Το 33% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αναζητούν στο διαδίκτυο ή αγοράζουν υφάσματα, όπως ενδύματα και κλινοσκεπάσματα, κατά τη διάρκεια της κρίσης. Το ενδιαφέρον στο διαδίκτυο για την περιήγηση ήταν υψηλό για τις φυσικές ίνες (84,1%), τα ρούχα και τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα που είναι ανθεκτικά (81,1%), και τα ρούχα και τα κλωστοϋφαντουργικά είδη ευρείας φροντίδας (79,9%).

Οι καταναλωτές επιλέγουν βαμβάκι για άνεση και ασφάλεια

Όταν ζητήθηκε να προσδιοριστούν η πηγή των ινών των υφασμάτων και των πανιών για άνετη ενδυμασία, το βαμβάκι κατέλαβε την υψηλότερη θέση μεταξύ των ερωτηθέντων σε ποσοστό 69,6%.
Το Spandex (αλλιώς lycra ή elastane) ήταν μακρά η δεύτερη επιλογή τους σε ποσοστό 27,2%, ακολουθούμενη από πολυεστέρα (22,5%), μαλλί (17,2%) και ρεγιόν/βισκόζη (15,6%).

Όταν τους ζητήθηκε να αξιολογήσουν την ασφάλεια των ινών από υποαλλεργική άποψη, η κατάταξη ήταν παρόμοια: το βαμβάκι θεωρήθηκε πολύ ασφαλές από το 55,4% των ερωτηθέντων ακολουθούμενο με διαφορά από το spandex (αλλιώς lycra ή elastane) με 27,8%, τον πολυεστέρα με 23,2%, μαλλί με 20%. και ρεγιόν/βισκόζη με 17,4%.

All rights reserved. Copyright © 2005 by Cotton.Net
Powered by D.T. CdMania WDG
Οι χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας αποδέχονται πλήρως τους [ΟΡΟΥΣ]
και αναγνωρίζουν ότι θα δεσμεύονται από αυτούς σε κάθε χρήση της.Για κάθε διαφορά, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια Σερρών.
Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας.

Κατασκευή ιστοσελίδων Thess-Website